2015. január 3., szombat

4. fejezet - Party Time - Part 1 - A fellépés (+18)

Üdv néktek drága olvasóim! Íme az a fejezet, amikor fény derül a fiúk mocskos titkaikra. Tarts velem és fedezd fel az izgalmakat! (Mellesleg köszönöm a feliratkozót. Ha tetszik komizz vagy ha még annál is jobban tetszik, akkor iratkozz fel! ) Jó olvasást! <3 :)




Luke bedobta azt az ötletet, hogy a fellépés után bulizzunk. Mindenki helyeselte.
Jelenleg éppen a gardróbomból hajigálom ki a cuccokat, amik közül majd Dave-vel kiválasztunk hármat és után megkérdezzünk Ash-t hogy melyik legyen.
-Dave!-ordítottam ki a ruhák mögül- Eddig milyen ruhák vannak?
-Egy fekete mély dekoltázsos mini, ami ha nagyobbat lépsz felcsúszik a derekadig, egy vörös elől mini Hátul hosszú, ami pont olyan amilyen, egy kék, nagy masnis, egy sárga térdig érő ceruzaszoknya, plusz mellé egy irtó jó fehér mindenemátlátszik blúz és egy lila koktélruha.
-Jójó. Akkor még megy egy arany meg egy smaragdzöld ruha.
-Okés. Jöhet!
Kiválasztottunk 3 ruhát:


Az aranyruha.





A fekete mini.

A piros ruci.






Most már csak Ashben kell bízni hogy jót választ. Várjunk csak! Még nem is szóltunk neki hogy ő neki kell választania.
-Dave...még nem is szóltunk neki.-mondom 'megszeppenve'. Egymásra néztünk és kitört belőlünk a röhögés. Valaki kopogtatott.
-Bújj be! -kiáltottam a földről, mivel annyira röhögtem, hogy leestem az ágyról. Ashton volt az.
-Ash!-kiáltott Dave- pont te kellesz nekünk. Vagyis Liz-nek.
Ash-nek kimeredt a szeme és feltette a lehető legperverzebb vigyorát. Viszonoztam.
-Na jó. Én már itt sem vagyok! Ti a szemetekkel sze...
-Mit akarsz mondani?-kérdeztem kísértetiesen.
-Azt, hogy semmit. Már itt sem vagyok.-aztán kihúzta a csíkot a szobámból. Ashton felvonta a szemöldökét.
-Mire is kelletem én neked, drága Liz?
-Csak segítened kellene valamiben...-a tekintete az ágyra tévedt, ahol a ruhák voltak.
-Öltözködni segítsek?
-Ashton Irwin! Te olyan perverz vagy!
-Köszönöm. Na de mire kellek?
-Ki kellene választani az egyik ruhát. Hogy melyikbe menjek. Akarod, hogy felvegyem vagy döntesz így látásra?
-Vedd fel inkább.
-Hát jó.- pirossal kezdtem. Bementem a gardróbba és felöltöztem. Ugye a ruha egy picit átlátszott és nekem pedig nem piros melltartóm volt hanem...fekete. Kimentem.
-Tyű. Ha ez ilyen átlátszó lesz akkor...
-Befogod a pofád.-fejeztem be a mondatát- egy tízes skálán hanyas?
-Hm. Látva a többit ez egy hetes.
-Okés. Most jön az arany.- de Mielőtt elmehettem volna Ash az ölébe húzott és a fülembe suttogott. A lehelete a fülemet súrolta. Megborzongtam.
-Annyira aranyos vagy amikor ennyivel le tudlak venni a lábadról!
-Én nem i...
-De. Nos Liz. Csak bevonulni fogsz vagy vetkőző show-t is fogsz nekem tartani?-kérdezte gyermekei mosollyal.
-Anyádat!- és úgy terveztem hogy hátralököm a székkel, de nem sikerült jól a tervem, mert...mert estem vele együtt. Én rajta feküdtem. Pontosabban ültem. Lovagló ülésben. Amit ha egy külsős látna akkor...
-Ööö bocs. -mondtam- megyek is a következővel...akarom mondani hogy a ruha próbáljon fel. Már minthogy megmutassam a Kövi ruhát.
-Hát jó.


~Ashton
Nagyon messzire mentem. Eleve megmagyaráztam magamnak, hogy miért is nem szabad hogy rá nyomuljak. Azért mert van egy olyan rész az életemnek, ami neki nem lenne jó. És mert nem szabad. Azért mert vannak olyan dolgok..., mindegy. Kimondom kereken. Nem vagyok hűséges típus. Ő meg szerelemre vágyik. Jó,most tény és való hogy nekem is bejön, de nem tudom hogy meddig bírnám szex nélkül.
Liz felkelt az ölemből. Szegény nagyon elpirult.

-Ha ebben a ruhában jössz-e el, akkor mindenkinél ilyen hatást érsz el. Ám a feketét látva..jut eszembe nem kell hozzá segítség? Tudod felhúzni elől.
-Álmodsz róla szépeket Irwin, hogy valaha te fogsz öltöztetni.
-Hát én másról álmodnék...-mondtam, visszagondolva az előző álmomra:

...Liz a tengerben fürdik...és nincs rajta semmi. Tényleg semmi. Aztán kijött. Odasétált hozzam és...
-Ashton, te figyelsz egyáltalán rám?
-Jah bocs. Csak kicsit elmerengtem valamin.-mondtam.
-Jó perverz valami lehetett mert nagyon úgy néztél.ki mintha a Bahamákon jártál volna.
-Kösz.-villantottam egy nanemonddmertmégavégénmégelishiszem mosolyt- na de most jön az araaany.
-Igenis uram! -szalutált és kiment a szobából. A partyn fel kell szednem valakit. Liz biztos hogy nem érez semmit irántam.-próbáltam bemesélni.magamnak. Vagy tényleg nem is szeret? De mi van ha igen? Akkor meg bebuktam. Szívás van akkor.
Kijött az aranyban. Most egy kicsit több látszott a lábából. Abból a hosszú szexis ... Az Isten szerelmére! Térjek már észhez! Jobban megnéztem, de nem tetszett annyira, mint az a fekete cipzáros az ágyán. Úgyis arra fogok szavazni, mert akkor könnye... Bassza meg már megint. Jó nagy szex hiányban szenvedhetek. Mikor is voltam utoljára ágyban valakivel? Jah kb. egy hónapja. Mielőtt... Mielőtt megalakult a banda. Luke exével. Szép kis társaság vagyunk, de mi a csajokat egymás közt csak úgy passzolgatjuk. Még soha sem voltunk ketten egy csajjal, de ha az egyikünk szakított a csajával, akkor ment a másikunkhoz. Nem zavart minket. De ha tartós kapcsolatról volt szó, akkor képesek voltunk vagyunk egymásnak romantikus vacsit rendezni. De ez khm még nem történt meg. Cal és én bírjuk a legjobban az egy éjszakás, csaj passzolgatós életmódot. Luke inkább csak néha egy éjszakázik. Mikey meg... Hát ő meg ha jól tudom, akkor régen volt már valakivel, mert Lizre vigyáz. Majd' három éve vigyáz rá. Ezért irigylem. Nekem is van egy öcsém, de ő sajnos emós lett. De örökölt szexi géneket, mert ha csaj lennék biztos átmennék rajta egyszer. Bár ez eléggé vicces volt, nem annak szántam. Egyszerűen a gondolat, hogy nagy részben rám ütött. Még csak tizenhat éves, máris közelíti a rekordomat csajok terén. De ekkor egy kéz közeledett majd távolodott az orrom előtt.
-Ashton, tudom, hogy varázslatos vagyok meg.minden. De ezzel az egómat is növeled, hogy így megbámulsz.
-Oh Bocsi.-nyögtem, mert pont úgy hajolt felém, hogy a dekoltázsába beláttam. Formás volt.
-Nos? Hanyas?
-Erőtlen nyolcas.
-Rendben. De ha még egyszer így belebámulsz a kivágásba, akkor saját magam szúrom ki a szemed és nem várom.meg a bátyámat.
Hát észrevette. Liz most 17. Jack biztosan meg akarná szerezni egy menetre. Neki még plusz egy két év belefér. Ellenben én már a 19-et súroltam. Michael meg betöltötte már a 20-at. Luke és Cal csak 17. De ötünk közül még mindig Liz a legfiatalabb.
Észrevettem, hogy a tükör egy kicsit rámutat Liz testére. A melltartója még kilátszott. De..uh levette, hogy a fekete ruhába anélkül legyen. Egyszer majd megteszem vele. És akkor ebben a ruhában lesz. Ha esik l, ha fúj, ha szakad. Felvette a ruhát és kibillegtette azt az aranyos kis csípőjét. Amikor elém jött megfordult. Lassan. Így láthattam, hogy a ruha, ha nagyon nagyokat lépne felcsúszna a fenekét. Semmilyen vonalat nem véltem felfedezni a fenekénél. Nincs rajta bugyi?
-Khm- köszörültem meg a torkom, mert nagyon rekedtes lettem- öhm van rajtad bugyi?-kérdeztem.
-Most milyen választ szeretnél hallani?-kérdezte mosolyogva.
-Azt hogy nincs.
-Hát télleg nincs.-elkerekedett a szemem.
-Megnézhetem?-csúszott ki a számon. De a perverz vigyor ott ült a képemet.
-Álmodik a nyomor Mr. Perverz Irwin!
-Köszönöm Ms. Nemveszekfelbugyitegyperverzembertársaságában Clifford.
-Szívesen. Akkor?
-Egyértelműen ez legyen.-mondtam. Tetszik a nevem. És az ő neve is. Na majd egyszer így szólítom! Úgy fog égni az arca! Elvigyorodtam. Liz csak visszament öltözni. Atya Isten! Én csak most fogom fel, hogy Liz, igazából meztelen volt a ruhától eltekintve. Éreztem, hogy merevedek. Ez nagyon nem jó. Liz után mentem. Kicsit sikkantott mert már elkezdte lehúzni a cipzárt. A köldökéig volt lehúzva. Épp csak hogy gyorsan összehúzta.
-Ash. Mit keresel itt?-kérdezte. De én csak magammal vittem a vörös, bőrkanapéhoz. Leültem és az ölembe húztam. Tudtam, hogy ezt nem tehetem. De muszáj volt.
-Ashton. Mit csinálsz?-kérdezte.
-Megcsókolhatlak?-kérdeztem. Megremegett. Ettől csak még jobban beindultam rá.
Már azt hittem, hogy egyből rávágja hogy nem. És akkor élhettük volna tovább az életünket. De nem. Csak bólintott. Ezzel magával tolt ki.
Közelebb hajoltam hozzá, és ráérősen megcsókoltam. Beleharapott az alsó ajkamba. Felnyögtem. Nem bírtam tovább. Lefektettem a kanapéra. Nekem elég lesz az oral is. Csak legyen valami. Hevesen kezdtem csókolni. Egyre hevesebben. Aztán elkezdtem lehúzni a cipzárját. Minden nagyon lassan történt. A ruhát széthúztam, mire Liz remegő hangon megszólalt:
-Félek Ash.
-Drágám ne félj! Én nem foglak bántani.-és télleg nem. Nekem az is elég ha csak végignyalom az összes porcikáját. Lecsúsztattam az egyik kezem a hasán és 'kerestem'. Megtaláltam az érzékeny pontját. A háta ívbe görbült és halkan felsikított. A szájára tapasztottam a sajátom és úgy kényeztettem tovább.
Minden egyes perccel magam alatt vágtam a fát. Mikor már eldöntöttem, hogy abbahagyom, kopogtattak. Liz ijedten kapta fel a fejét és gyorsan pakolászni kezdett. Felvett egy köntöst.
-Ashton. Maradj itt a gardróbban. Ez biztosan csak a bátyám lesz.- még hogy CSAK a bátyja? Ha engem megtalál akkor végem.
-Okés.
Bezárta a gardróbot. A kóddal is. Nem szeretek bezárósat játszani. Kintről Hallottam ahogy beszélgettek:
-Liz, nem láttad Ash-t?-kérdezte Michael.
-Nem. Épp zuhanyozni készültem.
-Amúgy jól vagy? Nagyon zaklatottnak tűnsz. És hangokat Hallottam kintről.
-Jól vagyok.-mondta Liz, de Mikey már a gardrób ajtaját nyitotta. Gyorsan bevetődtem a kanapé mögé. Ha megtalál, akkor az ciki lesz. Ha nem, akkor meg jól vagyunk.-Mit szeretnél a gardróbomba?-kérdezte kisvártatva Liz.
-Csak...csak múltkor itt hagytam valamit.
-És mit?-érdeklődött a lány.
-Mindegy. Csak körül nézek.
-Rendben.-minden izmom megfeszült. A kanapé a gardrób sarkában volt. Tulajdonképpen a gardróbja egy kis szobácska volt. Mikey ráült a kanapéra. Megnyikordult és muszáj lett volna elnevetnem magam, de visszafolytottam. Nem akarok lebukni.
-Na jó hugicám. Én megyek készülődni. Nekünk hamarabb kell beérni. Kb egy órával.
-Hát jó Mikey. Én...ha megbocsátod akkor én mennék tusolni.
-Jaj Bocsi Liz- állt fel Mikey és cuppanós puszit adott húga arcára- akkor már itt sem vagyok.
És kiment. Nagyon megkönnyebbültem. Liz halkan kezdte el suttogni a nevemet:
-Ash. Előjöhetsz. Gyere már!
-Itt vagyok.-álltam fel a kanapé mögül.
-Jézus Isten! Majdnem észrevett Mikey. Csak egy pici kellett volna hogy...
-Tudom. De most megyek. Mielőtt a bátyád körözést adna ki ellenem.
-Jó.-idejött hozzám és gyengén megcsókolt. Most már féltettem. Magamtól. Meg a partytól. Elszakadtam tőle és kimentem. Ahogy kiértem, loholtam a szobám felé. Luke-kal vagyok egy szobába itt, és Cal meg egyedül van. A rohadt kis mázliját! Luke azonnal elvigyorodott ahogy beértem a szobába.
-Ashton-nak csak nem szex hiánya volt? És csak nem talált is valakit?-kérdezte vigyorogva. Ilyenkor nagyon ijesztő is tud lenni.
-Befogod a pofádat Hemmings. És nem volt semmi olyasmi amire te gondolsz.
-Értem. Szerinted Mikey mennyit hallott belőle?
-Mi?-kérdeztem értetlenül.
-Ugye tudod, hogy Liz gardróbjának két bejárata van?
-Honnan van a második?
-Michael szobájából.-mondta halál nyugodtan Luke.
-Hogy mi?
-Jaja.
-Ez totál gáz.
-Szóval mégis volt valami.-vigyorodott el megint Luke. Mivel a bandából benne bíztam meg a legjobban ezért el mertem neki mondani. Elmeséltem a ruha próbát meg hogy valami volt amikor öhm rám ült.. Ő csak bólogatott. Néha közbeszúrt egy ahát vagy egy hű de dögös lehetett. Aztán elérkeztem odáig hogy felvette a fekete minit.
-...Istenemre mondom nagyon begerjedtem attól a feketétől. Ha nagyobban lépett volna benne, biztos ki lett volna az a szexi segge...
-Ne térj le a lényegről!
-Okés. Szóval miközben vette fel a ruhát egy tükörben láttam hogy leveszi a melltartóját. Aztán amikor kijött, Rájöttem, hogy a fenekénél...
-Mindig a fenekénél kötsz ki.
-Na de ez most télleg. Szóval a seggén nem látszott semmilyen bugyi vonal. Erre megkérdeztem, hogy visel-e fehérneműt. Mire azt mondta, hogy nem. Nem rontaná el azzal a ruhát. Na ekkor döntöttem úgy hogy...
-Kell neked egy menetre.
-Nem. Na ekkor döntöttem úgy hogy megcsókolom. Csak aztán más jött ki belőle.-szóval egyszerűen mindent elmeséltem neki. Csak nem adtam túl nagy leírást. De megértette.
-Haver. Ismerem a múltadat. És hogy nem szereted a hosszú kapcsolatokat. Emlékszel amikor először találkoztunk?
-Jah- röhögtem el magam.


'Egy diszkóban vagyunk. Egy csaj megkért hogy doboljak neki, mert a régi dobosa felmondott. Szerintem ezután az est után én is felmondok. De sebaj.
Amikor lement a szám kimentünk a csajjal valami eldugott helyre. Egyértelmű hogy miért. (és nem csacsogni akartunk az időjárásról). Aztán valahogy, nem tudom, hogy hogyan történhetett, de Egy srác belénk botlott. A csajjal gyorsan rendbe szedtük magunkat. A csaj elkullogott én meg ott maradtam a Mr. Belebukokvéletlenülegydugóspárba Ismeretlennel.
-Szevasz.-köszönt- Klasszul dobolsz. Nem lenne kedved játszani egy együttesben?
-Ki a jó ég vagy?
-Ööö bocs. Luke Hemmings.
-Ashton Rosszmultú Irwin. És hát jah. Ha vannak a közelben csajok, akkor jöhet.
-Miért vagy rossz múltú?-kérdezte Luke. Semmi köze hozzá de elmondtam neki mindent.
-Értem.-mondta- Akkor üdv a bandában.'


-Akkoriban még nem értettelek. De Most már kezdelek érteni.
-Miben?-kérdeztem.
-Nem szeretnéd megbántani Lizt. De hidd el nekem. Meg fogod bántani. Akárhogy próbálod magadnak bebeszélni, hogy neki csak eszköz vagy... Nem fog menni. Elizabeth Clifford beléd szeretett.
Miután beszélgettünk egy csomót, elkezdtünk készülődni. Még fél óránk van.


***


-Nagyon hangos itt minden!-ordibálta Liz Mikeynak. Pedig ott volt mellette.
-Majd meglátod, hogy milyen lesz ha mi lépünk fel!
-A kis egomán alkat!
Michael Liz fenekére csapott, mire a lány tovább röhögött.
-Gyertek be Fiúk!-szolt ki valami szervező szerűség. A pultnál láttam Dave pasiját is. Gondolom csak miattunk váltott műszakot. Ez nagyon édes lenne, ha buziból faragtak volna. De nem abból faragtak.
Bementünk a kis szűk folyosóra. Ott legalább nem volt annyira fülledt a levegő.
-Erre Fiúk! Még át kell beszélnünk a dolgokat.-mondta a srác, majd Lizhez fordult- Kérlek te ne Gyere.
-Jó.
-Hova mész húgi?-kérdezte aggódva Michael.
-Dave és Mark ott vannak a pultnál.
-Oks. De ha bajod esik, mind két buzi megfizet érte!-mondta a haverom. Liz a kezébe öklözött.
-Nem kell Ennyire hangoztatni az igazságot!
Lizt figyeltem, amíg odaért Dave-ékhez, aztán mentünk a srác után.
-Nos szóval. Ashton, te mész elsőnek. Aztán Calum, Michael és végül Luke. Rendben?-előtte még magyarázott...meg utána is.
Bólintottunk.
-Okés. Akkor három...-számolt vissza. Ez nagyon tudja tépni az idegeim- ... Kettő...-na de jó- ééés egy! Mehettek!


Nagyon jók voltunk. Mint mindig.
De én nem tudtam másra figyelni, mint Lizre.
Lizre, aki kurva dögös volt.
Lizre, aki mellett ott volt a haverja.
És Liz aki mellett...Istenem! Egy pasi volt. Nevetgéltek. Liz elővette a telóját és gondolom elmentette a srác számát. Aztán a srác is hasonlóan cselekedett.
Komolyan reménykedtem, hogy szeret? De lehet egyáltalán azt mondani hogy szeret? Egy hónap után már van szerelem? Nem hinném. De akkor meg mi volt az a gardróbban? Ki kell derítenem...





















































































Nincsenek megjegyzések: