2015. január 31., szombat

6. fejezet ~ Csodás napok

Haliiiii!
Egyszerű köszönet mindenkinek.
Kövi rész 2 komment után jön :) Jó olvasást!




-Nincs kedved moziba jönni?-kérdezte Connor.
-Veled mindenhez van kedvem.-válaszoltam vigyorogva és csókot nyomtam a szájára.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte mosolyogva.
-Nem kérsz többet?-kérdeztem 'elszontyolodva'.
-Dehogynem!-majd magához húzott és ráérősen megcsókolt.


Kipattant a szemem. Ez csak álom volt.
Mosolyogva és dudorászva vettem fel a shortom és a denevérujjú rövid pólóm. Nem cécóztam sokat. Felkontyoltam a hajamat a fejem tetejére és mezítláb leugráltam a konyhába. Nem találtam senkit ébren. Ránéztem az órára. 6:58. Nem semmi. Ilyenkor csak a srácok szoktak fenn lenni. Nem baj az nekem. Kb kilenckor kelnek fel. Addig összeütök valami jó kis reggelit. A hifibe bedugtam a laptopom és a HAPPY nevű lejátszási listára ugrottam. Teljes hangerőre tekertem fel a zenét és Elkezdtem énekelgetni az énekessel. Jelen esetben Avrillel.
Először egy padlizsánkrémet dobtam össze. Mármint nem tudom, hogy honnan van zöldség a konyhában. Félbevágtam a padlizsánokat, egy alufóliát raktam a tepsibe és ráraktam a felezett padlizsánokat. Beraktam a sütőbe és Elkezdtem keresgélni a hozzávalókat a -már megszokott- meggyes pitéhez. Elővettem mindenet és még mindig fennhangon énekelve hozzáláttam összedobni a pitét. Egy húsz perc múlva csöngött a sütő, hogy kész a padlizsán. Már hét óra is elmúlt mire a pitét is a sütőbe raktam. Jelenleg Green Day Kill the DJ-e ment. Megpucoltam a padlizsánt(és Gratula nekem mert nem ejtettem el -ooolyan forró volt!-) és elővettem a mustárt, a hagymát (megpucoltam), a borsot és összeturmixoltam. Ezután beraktam a hűtőbe és hagytam, hadd hűljön le. A meleg pirítóshoz úgy is jó lesz. Leszűrtem a meggyet a befőttből és egy külön tálba öntöttem a levet. A tálból elkezdtem inni a meggylevet, majd mikor Rájöttem, hogy ez orbitálisan nagyon hülyén nézhetek ki, prüszkölve köptemi ki a levet a padlóra. Túlságosan ir röhögtem magamon. Mikor már úgy éreztem, hogy kiröhögtem.magamat eléggé, fogtam egy felmosórongyot és feltöröltem a szétköpködött meggylevet. 7:33. Na most mit csináljak.
Na jó. Ha nyolckor egyik sem lesz fenn, én mindegyiküket kirángatom az ágyból. - gondoltam magamban.
Elővettem 15 darab tojást (négy sráccal vagyok összezárva akik mellesleg a kelleténél sokkal többet esznek), feltörtem és felvertem. Szórtam bele egy csipet sót és reszeltem bele trapista sajtot. Egy serpenyőbe raktam valami isteni sonkát, hogy süljön mivel már csak öt percük maradt a fiúknak.
Felkukkantottam a lépcsőn. Enyhe horkolást Hallottam. Oh. A gázt a lehető legtakarémabbra vettem és felmentem a lépcsőn először Mikey szobájába. Halkan benyitottam és megláttam az édesen alvó bátyámat. Már majdnem visszafordultam, amikor Rájöttem, hogy dolgoztam egy kicsit a kajával. Nem hagyhattam annyiba. Megfordultam és teljes iramot véve ráugrottam a békésen alvó tesómra. Először csak csapott egyett a karjával mire elkezdtem beszélni hozzá:
-Michael drága bátyuskám. Ha akarsz valami finomat enni-kezdtem halkan- AKKOR VONSZOLD LE A SEGGEDET 5 PERCEN BELÜL!!!-ordítottam rá vihogva, mire felpattant. A válaszát megsem várva mentem a következő fiú szobájába, Caluméba.
Különböző ébresztés kell!-határoztam el.
Ahogy kinyitottam a szobája ajtaját nem haboztam, feltörtem a laptopját, csatlakoztattam a hifiberendezéshez (alap, hogy minden szobában legyen), feltekertem max hangerőre és benyomtam egy Korn számot. Lerántottam Calról a takarót. Istenem! Bár ne tettem volna! Calumon nem.volt semmi. De szó szerint tényleg semmi. Nem baj Próbtam nem oda nézni, ahova nem illik. A fülébe ordítottam, hogy öt perc múlva legyen lent. Ő is elkezdtett ébredezni.
-Szuper. Már csak Luke és Ash van akik egy szobában vannak.-kuncogtam bele a folyosóba.
Köztudott, hogy Luke a legkisebb neszre is felébred. Így fogtam halkan az ajtót, kinyitottam, majd olyan erővel, becsaptam, hogy Luke leesett az ágyáról ilyedtében. Szerencsére rajta volt egy testhezálló boxer. Hm. Ám Ash nem ébredt fel. Wahahaha! Zseniális ébresztés jutott eszembe. Luke-hoz odamentem és megsúgtam neki. Fél perc múlva egy felmosóvödör víz volt Nála. Luke-kal ellentétben Ash arra sem ébredt volna fel, ha kirobban mellette a III.világháború. Lassan legurítottuk Ash-t az ágyról. Luke-kal megfogtuk a jéghidegvizes vödröt, és Ashton nyakába borítottuk. Ash nagy levegőt kapva felállt rekord gyorsasággal.
-Mielőtt még bármit is mondanál, mondom, hogy ha félpercen belül nem vagy lenn a konyhában megbánod, hogy kimaradsz valami isteniből.-ledöbbent arcát látva elmosolyodtam, Közelebb léptem hozzá és összekócoltam vizes haját. Lefutottam a lépcsőn, gyorsan megterítettem.
Elsőnek Cal érkezett le izgatott arckifejezéssel. Leült a szokásos helyére és félredöntött fejjel bámult engem.
Engem, akinek életvidám kedve volt.
Engem, akibe nem tudom, hogy mi a fene ütött, hogy kaját csinált.
Engem, aki most vár még három fiúra. Hm.
A következő Luke volt, aki a hűtő felé indult kajáért de megállítottam.
-Ááácsika! Most lecsüccsensz a popódra a helyedre és ott maradsz még le nem ér a két lusta.
-Az egy.-mondta a lépcső felöli hang, Mikey.
-Akkor egy.-mondtam szemforgatva.
Utolsónak Ashton jött le érdeklődő arckifejezéssel és vizes hajjal.
-Veled meg mi történt?-kérdezte röhögve Cal.
-Tudod Michael, a testvérednek elég érdekes ébresztési módszerei vannak.-mondta majd helyet foglalt az asztalnál a megmaradt bárszékek egyikén.
-Nooos-csaptam össze a két kezem-úgy gondoltam, hogy lehet, hogy...-beleszagoltam a levegőbe-Ah fenébe!-berohantam a konyhába és gyorsan ráöntöttem a tojást a sonkára. A sonka már kezdett kissé jobban megpirulni mint kellene.
-Bocsánat.-mentem vissza a srácokhoz-Szóval nem tudtam aludni reggel, ez által csináltam egy unalomreggelit. Az előétel, padlizsánkrém friss pirítóssal.-mondtam. Kimentem a konyhába, elővettem a hűtőből a krémet. Megpirítottam.néhány szelet kenyeret a kenyérsütőben és kivittem a srácoknak. A tálat az asztal közepére csúsztattam, amiből öt kiskanál állt ki. A kenyereket odaadtam Luke-nak (ő volt a legközelebb) és megmondtam neki, hogy vegyen és adja tovább.
Felültem a grántipultra és néztem őket. Amikor megették lehuppantam a Földre.
-A főétel, sonkás sajtos tojás, szintén pirítóssal.
A Fiúk meg sem szólaltak. Ezt szeretem!
Behoztam a serpenyőt és szedtem.mindenkinek. Kivéve magamat, mert én éppen egy almát rágcsáltam. Megint felültem a pultra és amint megettem visszamentem a konyhába befejezni a pitét. Kiszedtem a sütőből, ami az érkezésem örömére pittyogott és ráraktam a gyorsan megfőzött meggypudongot a tetejére és beleszórtam a meggyet. Vártam egy picit. Kivittem újabb négy tányért és négy sütisvillát. Összeszedtem a maradványokat (üres edények és tányérok) és kiraktam a tisztákat.
-És a desszert képpen egy kis pudingos meggyes pite.
A Fiúk örömmel habzsolták a sütit. Ám még mindig nem beszéltek, csak vigyorogtak. Gondolom az jót jelent. Mikor már csak a reggeli kávét iszogatták elkezdtünk beszélgetni. Mindenről beszéltünk.
-Liz, melyik a kedvenc kávéd?-kérdezte tőlem Cal.
-Hm. Talán a kapuccino.-mondtam erősen törve a fejem.-De leginkább azt szeretem amit én készítek.
-És az miből áll?-kérdezte Ash.
-Egy két decis pohárba félig kávé. Belerakni fél deci tejet. Belerak két kanál cukros kakaóport és egy kanál holland kakaót. Aztán rak bele tortadarát majd összekeveri. Erre aztán kinyom egy fél tubus tejszínhabot, megszórja holland kakaóval és újból rak rá tortareszeléket. Kihagytam valamit?-vigyorgott rám Mikey.
-Nem.-nyújtottam rá a nyelvemet.
-És Liz hogy állsz a sulival?-kérdezte Ash.
-Nagyon jól. Leérettségizek és húzok zeneművészeti egyetemre.
-Az van Sydeyben?-értetlenkedett Luke.
-Igen Lucas.-vigyorogtam rá.
-Akarunk még ma csinálni valamit?-kérdezte a bátyám.
-Ahhhha! Áthívjuk Dave-et és elmegyünk sétálgatni plusz beiktatunk egy kis , elég sok fagyit. Ti csajozhattok az utcán én meg kivallatom Dave-et.
-Rendben.-mondta Miley.
-Oké.-kapcsolódott egyszerre Cal és Luke.
-Mehetünk-állt fel Ash és felment.
Mindenki Elment készülődni én meg szóltam Dave barátomnak, hogy mi a szitu. Persze azt nem.mondtam, hogy vallatni fogom.


-Milyen fagyit kértek?-kérdeztem a skacokat.
-Csoki, vanília, erdei gyümölcs.-sorolta elsőként Ash.
-Három citrom.-mondta Cal.
-Két csoki, középre pedig egy puncs.-mondta Luke.
-Banán, barack, fekete szőlő.-mondta Mikey.
-Eper, narancs, fahéj.-Közölte utoljára Dave.
-Jóh, akkor most ezt mind mondjátok el a fagyisnak, mert csak Calum háromgombócos mojitóját.
-Még jó, hogy citromot mondtam.-röhögött a képembe.
-Na jó. Azért mégsem olyan jó a memóriám.
Miután leadtuk a rendeléseket én Dave-vel egy két személyes asztalhoz ültem, míg a srácok egy nagy hosszú asztalhoz ültek csajokkal együtt.
-Nos drága barátom...-kezdtem. Dave feltette a kezét, jelezve, hogy fogjam be.
-Liz, tudom, hogy miért hívtál magaddal.
-Naaaaaa! Akkor halljuk!
-Okiis. De akkor te is kitálalsz.
-Hmmm. Legyen.
-Na szóval ugye a bárban otthagytunk titeket és elmentünk inni valamit valami nyugodtabb helyre. Nagyon sokat beszélt arról, hogy elítélik őt a szexuális beállítottsága miatt. Állítólag egyedül az ikre érti meg. Na meg mi. Mámint én, te, a srácok. És hogy ez neki mennyire jól esik. Aztán én beszéltem magamról. Azt meg tudod. Na most te jössz.
-Na szóval, az volt...-és mindent elmondtam.neki. Dave-ben nagyon megbízok. Az életemet is odaadnám neki, hogy vigyázzon a lelkemre két hétig. Vagy nem tudom. Vagy ha azt mondaná hogy kell a vesém.neki adnám az egyiket. A másikat azért nem árt ha megtartom. Talán jó ha élek.
-Szóval teljes egymásrahangoltság?
-Tulajdonképpen igen. De vannak dolgok amikben nem értünk egyet. De a vita részét mindig én nyerem. Tulajdonképpen ezzel gyakrolok is.
-Hm? Mire gondolsz drága?
-Jogira szeretnék menni. Bár még reggel a zeneművészetire gondoltam, lehet, hogy a jogi valamivel alkalmasabb. Majd ha ügyvéd lettem már és ledoktoráltam, esetleg befizetek egy művészetibe, de érted.
-Nem értem.-válaszolta az arcomat vizsgálva.
-Tudod mostanság valahogy komolyan kezdtem gondolkodni. Nem tudom, hogy mi ütött belém, de háromfogásos reggelit csináltam a fiúknak. Csak a pitéből ettem egy falatot. Aztán ezt mind reggel 7 előtt öt perccel kezdtem el. Ráadás: Nyolckor minden fiút kizavartam az ágyából.
-Aggasztó vagy. Ez tudod mit jelent?
-Azt, hogy öregszem?-fontam fel a szemöldököm.
-Nem. Azt, hogy az agyad már kezd érni.
-Jah aztán egyszer csak túlérik és placcs. Szétloccsan.-gesztikuláltam a fagyival és a kezemmel. Szegeny fagyi! Biztosan agyrázkódást kapott. Vagy csak fáj a feje. Istenem! Egy fagyiróp beszélek, úgy, mint egy skizofrén. Brrr. Hülye vagyok.
-Nézz csak a hátad mögé.-intett az állával Dave a három mögé. Megfordultam és megláttam Connort aki mosolyogva közeledett felénk.
-Sziasztok!-jött oda hozzánk és helyet foglalt.
-Szia. Hát te?-kérdeztem.
-Hát én.-mondta vigyorogva. Mi ütött ma az emberekbe, hogy mindneki vigyorog.
-Na én megyek Markhoz. Itt már minden csöpög.-amikor felállni készt kirúgtam alóla a széket és rávicsorítottam.
Vagy húsz ember felénk nézett, a bátyámék csak röhögtek Dave-vel és Connorral együtt. Nem bírtuk ki, szakadtunk a röhögéstől.
-Na jó. Mostmár tényleg megyek.-mondta könnyes szemét törölgetve. Jahj, hogy meg ne sajnáljam!
Connorral kettesben maradtunk.
-És hogy, hogy errefelé?-kérdezte.
-Hát a fiúkkal jöttünk le sétálni. Tudod, kutya sétáltatás.
-Szerintem ezt úgy mondd, hogy a skacok ne hallják, mert biztos harapnak.
-Ők? Dehogy is! Csak szelíd pitbullok.
-Mennyire szerények? Csak a kezedet harapják le ha lépsz egyet?
-Köbö.-mondtam.

7 megjegyzés:

Miyajima Yoko írta...

Helóóó! Uff. Nagyon jóól írsz! Hamar hozd a kövit! ;)

Kisfalusi Terike írta...

Köszönöm <3 igyekszem :D

Unknown írta...

Sziaaa. Most találtam a blogod Facebookon. Szóval szuper és imádom, és bocsi a hibákért, telóról vagyok. Szóóóval. :D Siess a kövivel mert imádooom. #LeSemLehetÜtniÚgyPörög
Puszi, Addie

Unknown írta...

Sziaaa. Most találtam a blogod Facebookon. Szóval szuper és imádom, és bocsi a hibákért, telóról vagyok. Szóóóval. :D Siess a kövivel mert imádooom. #LeSemLehetÜtniÚgyPörög
Puszi, Addie

Kisfalusi Terike írta...

Szia
Köszönöm. Amugy meg én is telóról írom a blogot szal a hibák azért vannak :)

Unknown írta...

hmmm Terikeeee ez nem is tudom mit mondjak :D
sehr gut *-* :) <3
naon jool irsz :)

Kisfalusi Terike írta...

Hmmm Eszti...a tökéletes német tudásod megfelelő. Köszönöm. :D