2015. január 28., szerda

5,5. fejezet ~ Avagy a megígért meglepi

Szijjjasztok!
Megint sikerült jól szerepelnetek. Ikszdé. Bocsánat vicces kedvemben vagyok :D. Na nem is szaporítom az abszolút felesleges szavakat. Jó olvasást!
Jamie



Már három év eltelt, de még mindig nem találtam meg Lizt. A lányt, aki miatt majdnem lecsuktak. Szerencsére léteznek jó ügyvédek így csak pénzbírságot fizettünk.
-Megjöttem.-ordította Mark. Ha úgy tetszik az ikertesómmal lakótársak vagyunk.
-Örülök neki. Már nagyon kezdtél hiányozni.-mondtam unottan.
-Hát jó. Jahj képzeld! Ugy mondtam hogy találkoztam egy kurva helyes sráccal. Na és neki van egy olyan kis cuki barátnője, Liz. Na és láttad volna részegen.-mesélte Mark nagyobb élvezettel mint kellett volna.
-És mondd csak ki is ez a barátocskád?
-Dave. De nem lophatod el! Eddig nem voltam.még soha ilyen nagy mákos.
-Nyugi haver nem nyúlom le a pasid, én hetero vagyok.
-Most mondanám, hogy megnyugodtam.
-Akkor mondjad.
-Ty. Megnyugodtam.-mondta a kedvemért.
-Szuper.
-Na de én megyek készülődni.
Mark elhúzott a saját szobájába.
Szóval ismer valamilyen Lizt. Nem biztos, hogy azt a Lizt. Elizabeth Cliffordot. A bátyja valami együttesben játszik ha jól tudom, de nem lehetek mindenben biztos.
-Mark, leugrok sétálni egy kicsit.-ordibáltam. Nem kaptam választ, de nekem nyolc.
Lementem a tengerpartra, ami tömve volt. Szuper. Mostmár csak azt kell kitalálni, hogy mit kezdek Lizzel ha megtalálom.
Már van néhány opcióm:
  • Megölni. -bár ez börtönnel jár
  • Lassú bosszú. -tönkretenni a barátait
  • Zaklatni. -bár feljelenthet, én attól még élek
  • Oh vagy pedig elmondani neki a történetet a szüleiről és az egész életéről.
Valószínűleg az utolsó lesz. Az apját ismerem még régebbről. Az anyja pedig egy jó haverom. Haha. Haverom. Na persze.


By Ty Owens


***


Ashton ~ Féltékenység


Már több, mint egy órája, hogy Elment Liz Connorral. Hogy ez mit művelt az idegeimmel? Köbö annyit, hogy felbaszta az agyamat. Eddig minden csajt Megkaptam. Bár Liz kapcsoltra vágyik, be kell, hogy valljam azért jó lenne előbb kipróbálni. Na jó. Ez úgy hangzott mint egy perverz állat terve. Igazából ilyenkor csak egy csaj kell, akit megkaphatok és minden gond elfelejtve.


*Este 11 óra


Arrrrgh!
Liz még mindig azzal a hülyével van. Ez nagyon idegesít. Mostmár véglegesen is elhatároztam, hogy keresek egy csajt.
-Skacok! Leugrom a bárba. Majd jövök!-kiáltottam a fiúknak a bőrdzsekim magamra küszködve. Tudom, hogy meleg van meg minden de a menő kinézethez ez elengedhetetlen.
Lementem a bárba és egyből a pulthoz ültem és kértem egy Jack Daniel's-t.
-Elhagyott a csajod, haver?-kérdezte a pultos.
-Nem. Csak kell valami erős, amitől berúghatok és, vagy felszedhetek csajokat. Tudod, hogy minden gond elszálljon.
-Értelek. Tudod egy platinaszőke cicababa úgy tíz perce eszméletlenül stíröl.-mutatott a hátam mögé az üveggel.
Hátrapillantottam és tényleg.
Megveregettem a pultos vállát.
-Kösz haver.-és elindultam a cicababa felé.
De amikor odaértem, azt kívántam, hogy bárcsak soha sem jöttem volna le ide.
A lány nem volt más, mint Jamie. Az a Jamie.

Nincsenek megjegyzések: