2015. január 10., szombat

4. fejezet - Party Time - Part 2 - A vodka hatása

Hali mindenkinek!
Örömmel tudatom veletek, hogy imádlak titeket. Soha sem gondoltam volna, hogy Ennyi elolvassátok szerény kis blogomaat. Csak annyit szeretnék kérni hogy egy picike nyomot hagyjatok magatok után, hogy tudjam, nem hiába írok. Komizzatok, iratkozzatok fel vagy esetleg Facebookon írjatok rám : Terike Kisfalusi. Szeretlek titeket és jó szusszanást az első sulis hétvégére! <3


A klubbos srác, Connor

Ami akkor történt az...jó volt.
A gardrób meg minden. Csak nem tudom hogy Ashnek csak egy menetre kellettem vagy nem. Fogalmam sincs hogy mihez kezdjek.- ez volt az érvem a buli előtt. Most hogy itt vagyok és Con-nal beszélgetek...hát jó nekem.
Amikor megjöttünk nagyon hangosnak találtam mindent. A zenét, az embereket meg ezt a világot. De kezdtem hozzászokni. A Fiúk miatt egy órával jöttünk korábban. Amikor be akartam velük menni oda az öltözős akármibe, akkor nem engedtek. Nekem úgy is jó volt.
Odamentem Dave-hez és Mark-hoz és elkezdtünk csevegni. Kiderült, hogy megpróbálják a randit. Én szurkolok nekik, mert ugye elég nehezen ismerkednek.
-Egy wiskey-t.-Hallottam magam mellől a rendelést. Egy srác volt az.
Lehet hogy kicsit sokáig bámultam.
-Szia.-köszönt mosolyogva.
-Szia.
-Connor McLarent.
-Liz Clifford.
-Szép neved van. Mit csinálsz itt egyedül?
-Hát igazából nem egyedül vagyok. A haverjaimmal jöttem és a tesómmal.
-Hogy hogy egyedül hagytak?
-Hát úgy, hogy most énekelnek.-mutattam a színpad felé.
-Ők a haverjaid?-kérdezte meglepődve, de Mielőtt válaszolhattam volna Dave hozzám Szólt.
-Szivi, kérsz valamit?
-Semmi erőset. Csak egy narancslevet.
-Meglesz.-mondta, én meg visszafordultam.
-Bocs.
-Ő a barátod?
-Neeeeeem. Dehogy is. Neki van barátja. Vagy lesz. Kialakuló félben van.
Kikerekedett a szeme.
-Akkor ő..
-Igen.
-Hát az jó. -mondta mire furán néztem rá- Mármint én a lányokat szeretem. És milyen idős vagy?
-17. Te?
-18. Szimpi vagy.-mondta édesen. El. Fogok. Olvadni. És ez komoly.
-Te is.
-Van kedved egy randihoz?-kérdezte.
-Persze. Akkor a számom...-odaadtam neki a telóm. Ő is a sajátját. Remélem ebből lesz valami. Con nagyon cuki. Először is irtóra szexi a haja. Aztán ha mosolyog édi kis gödröcskéi vannak. Jó a stílusa. És mindenek előtt, kedves. Nem potyognak ilyen srácok a levegőből.
-Na bocs, de megyek. Megkeresem a kijáratot. Nem nagyon bírom az ilyen helyeket.
-Én sem. De ma este jól kell éreznem magam.
-Szia.-és kiment. Elment. Dave újra Szólt hozzám.
-Liz, ki volt ez a csodabogár?
-A pasi aki randira hívott.-belekortyoltam a narancslevembe.
-Mikey ki fog akadni.-jelentette ki. Mintha nem gondoltam volna.
-Tudom. De nem tilthatja meg, hogy randizzak. Szeretem meg minden, de szeretnék végre normális életet is. Már egész jó úton haladok. Van egy haverom, aki imád engem..
-Liiiiz!
-Na jó. Akkor tutira nagyon imád engem. Aztán van egy jó tesóm. A tesóm barátaival is jól kijövök. Ez egy kis tesó dolga. Aztán meg suliba járok. Na meg persze élvezem a szünetet.
-Élvezed?
-Na jó. Majd élvezni fogom.
-Ez a beszéd. Még egy kör?-nézett a kiürült poharamra.
-Jöhet.
-Amúgy mondd, hogy láttad!
-Mit?
-Ashton majdnem felfalt a tekintetével.
-Ugye még egyben vagyok?-kérdeztem 'ijedten', mire elröhögtük az egészet.
-Tudod, hogy mi fog most következni?-kérdezte egy kis idő után. Egyfolytában a hátam mögé pillantgatott.
-Nem.
-Le fognak itatni.
-Na neeeem. Tiltakozom.-hozzánk értek a Fiúk.
-Mizuuu van Liz?-kérdezte Luke.
-Semmi különös. Klasszak voltatok.
-Tudom.-válaszolta azzal a gödröcskés mosolyával.
-Meddig akarunk maradni?
-Liz szivecském, azért jöttünk ide, hogy jól érezzük magunkat. Most a fiúkkal keresünk majd egy boxot és jól elcsavsogjuk az időt.
-Daveeeeee! Ments meg!-fordultam Dave-hez aki.. Eltűnt mellőlem. Gondolom Elment Markkal.
-Elmeeeeeent!-utánozta sikítva Luke a hangomat.
-Nem is így beszélek!-nyújtottam rá a nyelvem.
-Dehogynem.
-Gyertek már!-Szólt ránk Cal.
Követtük őt egy kissé halkabb (ha egy klubban van olyan rész hogy halkabb) boxba. Mikey és Ash már ott ültek.
-Na végre! Hol voltatok?-kérdezett Michael.
-Ittam...
-Csak neeem?
-..egy narancslevet.
-Egy narancslevet?-kérdezte Ash.
-Bocsánat kettőt.
-Azt hittem hugi, hogy valami erőset ittál.
-Mikey...majd ha fagy.
-Nem néztem időjárás jelentést, de szerintem ma nem fog fagyni.-le akarnak itatni. Ez volt az első gondolatom erre a mondatra.
Michael és Luke közé préselődtem be. Pont én voltam középen.
-Tudjátok mit?-kérdezte Cal.
-Na mit?
-Üvegezzünk.
-Rendben.-vágta rá Luke.
-Nekem nyolc.-nyilatkozott Ash.
-Felőlem.-mondta Mikey. Aztán minden szempár rám szegeződött.
-Mi van?
-Játszol?-kérdezte Cal.
-Muszáááj?-nyavalyogtam.
-Mivel elterveztük, hogy ma leitatunk, ezért ha nem játszol akkor le kell gyűrnöd két üveg Jack Daneil's-t.-mondta a bátyám.
Kiguvadt a szemem.
-Játszok.-vágtam oda.
-Mivel Liz szállt be utoljára, ő kezdi a pörgetést. Megjegyzem, minden felelés vagy mérés előtt le kell döntened egy felest.- nem mindegy hogy hogy iszom le magam?
-Rendben.-bólintottam. Cal elkezdett idétlenül ugrálni, hogy őt pörgessem. Aki felé áll meg a kupak, attól kérdezek. Luke.
-Merek.-jelentette ki Luke.
-Nos akkor..-gondolkoztam hangosan- legyen az, hogy ...- éppen az asztalunkhoz közeledett a pincérnő. A húszas évei végén járhatott-... Megcsókolod azt-mutattam a kijelöltre- a pincérnőt. Nem csak puszi, egyből csók.
Luke elfintorodott, de felállt az asztaltól és minden szó nélkül megcsókolta. Aztán száj törölgetve visszajött.
-Most örülsz?-kérdezte. Eközben a Fiúk meg én folyamatosan röhögtünk. A pincérnő meglepett arcot vágot egy pillanat erejéig, aztán feltette a poker face-t és ment tovább.
-Na most én pörgetek.-vette magához az üveget.
Cal.
-Na szóval én felelek.
-Akkor drága haverom, azt áruld el nekünk, hogy hány csajjal feküdtél le.
Cal elkezdte az ujjaim számolni, majd amikor belegabalyodott csak legyintett.
-Sokkal.
Cal pörgetett és ajjaj. Engem.
-Ööö felelek.
-Hát jó szivi. Akkor hármunk közül kivel feküdnél le? Mert gonolom hogy a bátyáddal nem tennéd meg.
Bazd a bátyámmal soha!
Éreztem, hogy vörösödök. Már a gondolatba is, hogy választani kelljen.
-Öööö...-nyögtem.
-De azt is mondhatod hogy mindhármukkal.-Szólt közbe Luke. Egyszerre hárman? Soha. Akkor legyen... Hát Cal semmiképpen sem. Ő ahhoz túl..túl hát nem tudom. Vele nem. Luke-kal talán. De hát Ash... Ő lenne az.
-Muszáj?-nyavalyogtam ismét.
-Ha nem csinálod, akkor meg kell csókolnod az egyikünket.
-Jó, akkor inkább válaszolok. Mondjuk legyen...hát, izé. Ash.-nyögtem ki.
Ash arcán átsuhant egy perverz mosoly, gondolom hogy eszébe jutott a gardrób.
Cal és Luke arca enyhe csalódottságot rejtett.
Michael pedig egyszerűen csak mosolygott.
Megrakadtam az üveget és pörgettem. Mikey.
-Merek.-mondta. Eszeveszettül vigyorogtam.
-Táncolj egy egész számon át valamelyik fiúval.- fájdalmas képet vágott. De felállt, meghúzta a wiseky-s üveget és felkérte.. Ash-t.
Ám amikor elmentek, hirtelen megkívánta a szervezetem a piát. Luke és Cal is így volt vele.
Rendeltünk még három üveg vodkát és elkezdtük inni. Először marta a torkom, de aztán hozzá szoktam.
-Ivóverseeeeeny!-kiáltott Cal.
És felhúztuk az egészet. Persze Luke nyerte, én pedig sereghajtóként végeztem. Cal annyira élvezte, hogy elkapott engem egy táncra. Alaposan becsiccsenthettünk mert rántottuk magunkkal Luke-ot is. Egy kis körben kezdtünk el táncolni. Aztán a kör egyre csak bővült, bővült és bővült. Bent mindig ketten táncoltak. Először én Callal táncoltam, miközben elbeszélgettünk az élet nagy dolgairól.
-Tudod Liz, Pókemberes boxert hordok.
-Most már tudom. És hallod jó a szád.
-Télleg? És miért?
-Mert olyan kiszívni való.
Aztán kitapsoltak minket középről és bent volt Luke és egy göndör vöröske. Majd szépen sorban cserélődött mindenki. Amikor már úgy éreztem, hogy a pia miatt majd' szét robban a fejem, akkor betaszítottak középre ahol Ash volt. Vele is beszélgettem.
-Mizu Ash?-kérdeztem. Na jó, még mindig az alkohol hatása alatt voltam.
-Semmi cicus. Tudod szeretem az egy éjszakás kalandokat. Nagyon.
-Azok jók lehettek.- mondtam csukott szemmel. Éreztem Ash leheletét. Ez csak annyit jelentett, hogy meg akar csókolni. Hagytam hogy Közelebb Jöjjön, de pont Mielőtt megcsókolhatott volna, új embereket lökték be, megszakítva a kört. Most már csak egy nagy tömeg voltunk.
Kivánszorogtam a boxunkhoz, ahol a bátyámat találtam egy pohár wiskey társaságában.
-Mennyi az idő?-kérdeztem.
-Hajnali fél kettő.
-Nem akarunk hazamenni?
-Szedjük össze a többieket.-mondta.


Kifelé menet a bejáratnál meg kellett állnom, mert nagyon émelyegtem. I Love Vodka!
Amikor hazaértünk, nem érdekelt semmi, csak annyi, hogy ledőljek a kanapéra és szunyáljak. A holnap nagyon fog fájni.


Nincsenek megjegyzések: