2014. december 24., szerda

2.fejezet - Régi emlékek

Hi Everybody! Köszönöm a komit és hogy olvastok. Nem szeretném tovább szaporítani a szót, szal ha teccik komizz és iratkozz fel! Jó olvasást bogárkáim! :)


Már egy kerek hete mindig csak nálunk lógnak a Fiúk. Nem mintha zavarna, csak nem találkoztam már egy ideje Dave-vel és hiányzik. Mindig csak Facebookon vagy SMSben váltottunk néhány szót és Ennyi. Ahogy teltek a napok a srácok nagyon vigyáztak rám én meg egyre jobban ideges lettem. Nem vagyok én kisgyerek! Ráadásul egyedül sehova sem mehetek el. Múlt hét szerdán például így zajlódott Luke és az én párbeszédem:
-Lemehetek a boltba? Ürül ki a hűtő ti meg lusták vagytok hozzá!-mondom a fiúknak. Erre Luke odajön mellém, kikapja a kezemből a szatyrot.
-Mostmár mehetünk.
-Mi a franc? Egyedül sehová sem mehetek?-kérdeztem ingerülten. Múlthét szombat óta csövelnek nálunk.
-De, csak ...-keresi a kifogást- csak nekem is kell valami.
-Mondd meg mi az és megveszem.
-Tudod az khm egy...
-Na jó. Mindegy. Hagyjuk. Csak Gyere.-hagytam rá.


És minden nap el kellett kéreckednem ha menni akartam valahová. Persze utána kaptam testőrt is. Minden nap mást. De legtöbbször Ash volt mellettem aminek örültem. Tegnap Michael rá is kérdezett:
-Mondd csak hugicám, bejön neked Ash?
-Most milyen válaszra számítassz?
-Hát mondjuk egy igenre. Mert elég sokat vagytok együtt. Mármint az ő társaságában egyáltalán nem feszengsz. De ha pl Cal megy veled, akkor olyan vagy mint az északi boszi.
-Nagyon köszönöm.-mondtam grimaszolva. Miután lezajlott ez a beszélgetés minden egyes Ash-sel töltött lépésemet figyeli.


Szokatlan dolog történt. Csörgött a telóm. A kijelzőn Dave képe villogott.
-Hello csajszikám!
-Daaaaaaaveee!
-Hű. Most alaposan megsüketültem.
-Miért? Lehet alaptalanul is megsüketülni?
-Igen. Ha nem Liz Clifford visít az ember fülébe.
-Gyá!
-Na szivi, van kedved strandolni?
-Ezt komolyan kérdezted?
-Jaja.
-És mi van azzal a szexi büfés sráccal?
-Hát Kiderült hogy már van barátja.
-Na ezt nem.mondhatod komolyan!
-Hát pedig de.
-Egész kibaszott Sydeyben pont kifogtad a foglalt srácot?
-Hát ja. Na de akkor Mikorra menjek hozzád?
-Tudod...van egy icuri picuri gondocska...
-És mi lenne az?
-Hát Mikey összeszedett egy bandát. Szal most zenélnek meg minden.
-De ez jó. Nem?
-Eddig igen. De megint Nos a seb. Érted. Szal az egyik srác látta mert valami elsősegélyes akármis cuccosa van...
-És hány srác van?
-Három.
-Igen, folytasd.
-És azóta, egy hete úgy vigyáznak rám.mint egy porcelánbabára vagy mint egy sorozatgyilkosra hogy ki ne szökjön a cellájából. Mindenhova elkísérnek.
-Akkor az nem lehet olyan vészes.


***


Dave a nappali ajtóban áll és nézi az abszolút káoszt.
-Ez irtóra nagyon vészes.-mondta. A telefonba még nem ezen a véleményen volt.
-Nos kinek volt igaza?
-Neked.
A Fiúk épp a próbatermet használták. Én bementem Dave-vel a nyomomba. Luke volt a legfigyelmesebb.
-Szia Liz...és szia idegen.-köszönt. Ash-nek egy pillanatra elborult a tekintete majd elkezdett a dobbal szöszmötölni. Féltékeny?
-Srácok, ő itt Dave, a legjobb haverom öhm három éve. Dave, a szőke pirszinges Luke, a fejkötős Ash vagy Ashton és a kínai Cal vagy Calum.
-Nem vagyok kínai.-morogta Cal vidáman.
-Jo, nekem első perctől annak tűntél.
-Felőlem.
-Van kedvetek lemenni a strandra?-kérdeztem vidáman.
A Fiúk egyszerre mondták hogy nem.
-Na jó. Akkor mindegy.- szontyolodtam el. Dave épp akart valamit mondani, de megszorítottam a kezét. Vette az adást. Ő minden balhéban segített nekem plusz támogatott. Ő is tud a sebről. Csak ő a kerek igazságot tudja. Mikey-nak nem mertem elmondani. Féltem hogy magát fogja hibáztatni. Így is magát hibáztatja de ha megtudja...
Kimentünk egyenesen a szobámba. Kinyitottam a gardróbom és besiettem a fürdö ruci részlegre. Dave az igazi vörös bőrkanapén foglalt helyet. Nagyon élén a fantáziám. Azóta a beszélgetés óta, amiben szervezkedtünk Ashtonnal, ha megnyikordul a bőr mindig elkuncogom.magam és egy piszkos fantázia kép jelenik meg lelki szemeim előtt. Most is ez történt. Elröhögtem magam. Dave furán nézett rám.
-Valami amiről tudnom kellene?-kérdezi.
Elmeséltem.neki a beszélgetést.
-Hű csajszi. Valaki nyomul rád! És ú csak nem szerelmes vagy?
-Ki? Én? Dehogy!-válaszoltam magabiztosan.
-Akkor biztosan bejön neked valaki...
-Hát fogjuk rá.-mondtam titokzatosan.
-És csak nem az Ashton gyerek?
-Lehet.
-Fú, de hallod tökre el akartam röhögni magam amikor beléptünk a próba terembe.
-Miért?
-Mert egy, ezek kurva helyesek, kettő, pedig a doboskád tekintete baromi nagy féltékenységet árasztott.
-Ööö oké.- kihúztam a szekrényből két bikinit. Egy fehér fodrosat és egy vöröset.- Melyik legyen?
-Hm...legyen a fehér.
-Okai. Na akkor Gyere. A hűtőn van cetli. Majd oda felírjuk, hogy elmentünk.
-Jojo cica.


'Dave-vel a strandon vagyunk. Puszi Fiúk <3'-ezt írtam fel a hűtőre.


Amikor leértünk a strandra elfogott minket az öröm. Délfelé járt az idő és a nap is tűzött ezerrel. Kerestünk egy háromágyas részt és bementünk a vízbe. A víz nagyon kellemes volt. Egyszer csak azt veszem észre, hogy valaki lefekszik a mi ágyaink mellé mert még volt egy szabad hely. Nem foglalkozok vele, had legyen ott. Dave lepocsolt egy kis vízzel. Én erre egy nagy hullámot szabadítottam fel. Elkezdett prüszkölni.
-Hé Liz! Ezt meg hogy csináltad?
-Kézzel.
-Na ne mondd. Gyere ki egy kicsit a partra. Kajáljunk valamit mert már elmúlt fél kettő.
-Olyan sok ideje vagyunk itt bent?
-Hát ja. Ha jól szórakozol, akkor telik az idő.
-Na akkor húzzunk kajálni!
Kimentünk az ágyainkhoz. Az enyém mellett még mindig ott volt az a srác. Eléggé helyes volt. Csak egy volt a gond: Valahonnan nagyon ismerős volt. Nagyon hasonlított valakire...akire nem akartam emlékezni. A srác csak Dave-et bámulta. Oh de jó. Akkor ez nem lehet Ő. Mert Ő...khm a lányokat kedvelte. Amikor már a második hambimat eszem Dave beszélni kezd:
-Láttad azt a srácot?
-Azt aki a tekintetével levetkőztetett?
-Na de Liz! Mióta vagy te ilyen perverz?
-Amióta a perverzió megtestesítő istene lettem.
-Hát értem én. De Szerinted van Nála esélyem?
-Szerintem nagyonis van!
Ebben a pillanatban megjenelent az emlegetett srác.
-Sziasztok!-köszönt és levette a napszemcsit- Leülhetek?
-Persze. Nagyon hasonlítasz valakire.-mondtam és próbáltam nem sírva fakadni.
-Az lehetséges. Van egy ikertestvérem.-nyugtatott meg. Huh.
-Na srácok. Én asszem megyek napozni egy kicsit. Tele vagyok.-azzal felálltam.
-Liz, nem lesz semmi baj?-kérdezte Dave.
-Nem. Elvégre csak napozni megyek. Ha meg jön valami egyveskezű emberke akkor kivágom magam a helyzetből.
-Liz-hajolt hozzám bizalmasan- ugye van nálad olló?-kérdezte komoly képpel.
Elröhögtem magam.
-Nincs. De szerintem a bicska is megtesz.-majd téleg elmentem. De még utólag Hallottam a srác kérdését.
-Ő a barátnőd?
-3 éve a legjobb haverom és van pasija...velem ellentétben.
-Ó-pirult el a srác- akkor örvendek.
Visszamentem a partra.


~Dave
-Dave vagyok.
-Mark. És hát... Miről szoktak ilyenkor beszélgetni. Gondolom neked már volt több randid is.
-Hát ja. Igazából az első találkakor az ismerkedés a főtéma. Második alkalomkor szokott az lenni, hogy nem csak a felszínt ismertetjük a másikkal.
-Értem. És megkérdezhetem a teljes neved?
-David Haye.
-Hű. Mark Owens.
-Király neved van.
-Köszi. És mi a 'haverod' neve? Olyan ismerős nekem is a csajszi.
-Hát Elizabeth Clifford.
-Oh hát persze! A bátyja játszik együttesben?
-Jaja. Michael.
-Na őket már Hallottam. Egyik este felléptek a munkahelyemen. Ők a ... Hogy is hívják őket? 5 Seconds Of Summer?
-Hát Bocsi de én még erről nem hallottam. Na és hol dolgozol?
-Egy közeli bárban.
-Fu. És hogy hogy még nincs öhm...
-Hát úgy, hogy egyszerűen mindenki részeg akkorra. Éjszakás vagyok. Későn dolgozom. És igazából nem akarok olyan barátot akivel részegen ismerkedtem.meg.-vallota be.~


~Ashton
Már egy csomó ideje próbáltunk mikor Luke Letette a gitárt és lement a konyhába piáért. Nem telt bele fél perc és egy cetlivel a kezében jött vissza.
-Liz.-mondta. Mikey fölkapta a fejét és odament Luke-hoz. Az énekléstől kivörösödött feje egyszerűen lefehéredett az arca.
-Mi a baj?-kérdezte Cal.
-Mondjuk csak annyi, hogy Elment a strandra. Arra a strandra ahol...mindegy. Nem érdekes. Ott nem volt egyedül egy ideje. Csak velem.
-De mi történt?- kérdeztem, mert már nagyon kíváncsi voltam.
-Én nem mondhatom el. Ő elmondja ha akarja. Dr szerintem ő sem mondaná el. Van rá oka, hogy ne mondja el.
Valami nagyon szar dolog történt vele. Mármint Liz-zel. Olyan dolgog ami bármikor könnyre fakaszthatja. A seb... Hát persze! Biztos azzal van összefüggésben!
-Annak a sebnek van köze ahhoz hogy nem akarod elengedni sehová?-kérdeztem újból mire Luke rámmordult:
-Ash, hagyd már! Ha nem akarja elmondani nem mondja el.
-Igaza van Luke-nak. Tőlem semmit sem fogtok megtudni amíg nem egyezik bele Liz.


Lementünk a garázsba és a Hummer-rel elhajtottunk a partra. Igazi úszós felszerelést vettünk fel, hogy ne legyünk túl feltűnőek.

























































2 megjegyzés:

Unknown írta...

Mikor lesz kövii????:)

Kisfalusi Terike írta...

Szombaton :)