2014. december 22., hétfő

1. fejezet - A találkozás

Hali minden olvasónak! Ez itt egy újabb rész. Ha tetszik komizzatok és/vagy iratkozzatok fel! Jó olvasást!


~ 4 év múlva ~


Mikey még reggel Elment. Már vagy két hete egyfolytában eljár itthonról. Asszem' említett valami olyasmit, hogy talált egy bandát.
Egy Hummer állt meg a kapuban, amiből kipattant a testvérem 3 másik srác kíséretében. Amikor beértek nagy csattanást Hallottam. A kedvenc vázám, ami az ajtós folyosón van. Ajjaj annak aki összetörte!
Lementem és körülnéztem. Egy szőke srác sepregetett, miközben halkan kuncorogtak.
-Helló.- köszöntem.
Döbbent arcok tömege vagy hogy is mondhatnám el amit láttam.
-Ő lenne a titkos csajod akivel titokban jársz?- kérdezte a papagájhajú srác.
-Nem igazán. Ő a húgom, Liz.- döbbent csend. Most mi van? Csak a húga vagyok.
-Nos, nagyra értékelném, ha bemutatkoznátok, mivel fogalmam sincs arról, hogy mégis kik vagytok. Szőkeség?- néztem a szájpiszinges alakra.
-Luke Hemmings.
-Fejkötős-kém?
-Ashton Irwin.
-És te kínai?
-Calum Hood.
-Szuper!- csaptam össze a kezem.
Mivel nem volt jobb dolgom felmentem a szobámba és leültem a zongora elé. Van néhány Chopin darab amit bármikor képes vagyok lejátszani.
Valaki kopogott az ajtón. Megfordultam.
Ashton. Talán mind közülük az ő kinézete fogott meg leginkább. Nem tudom mivel magyarázni. Gyorsan felálltam, de a zongorából kiálló kis prücök felhasította a pólóm...ezzel együtt az alatta lévő sebet is. Azt amelyiket ...
-Minden rendben?- kérdezte a vért látva.
-Persze. Minden rendben.
Ki akartam mászni a zongora mögül de meginogtam és egyenesen Ash karjaiba ájultam. Szó szerint. Sötétet láttam minden felé. Pontosabban nem érzékeltem semmit.
-Liz... Kérlek.- Mikey simogató hangja "keltett".
-Minden rendben, csak...
-Semmi sincs rendben. Akarsz megint a klinikára menni?
-Ha már úgy is törzsvendégek vagyunk.
-Ezzel ne viccelődj!- Szólt meg Michael.
-Jó van na.
-Megnézzem? - kérdezte Ash - Van elsősegélytanfolyami végzésem.
Mikey húzta a száját de bele ment.
-Na mutasd.
Engedelmesen lefeküdtem és felhúztam a pólóm.
-Ez a másik csí...
-Az ott van és kész.- vágtam Ashton mondandójába.
-Okés.
Kötött valamit a sebre és megállapította,hogy nem fogok meghalni.
Meg sem kell említenem, nem fogok egy hamar meghalni.
-Ashton, Liz! Gyertek pizzázni!


Lent megettük a 8 doboz pizzát és leültünk a kanapéra és a nappaliban található pihenő ágyakra.
A srácok elkezdtek X-Boxozni én meg néztem őket.
Amikor leállt a játék és Ash súgott valamit a fiúknak. Azok hevesen bólogattak és vigyorogtak. Luke rám szegezte a tekintetét.
-Liz, nincs kedved dalolászni velünk?
-De. Miért?
-Mert akkor én, Mikey meg Cal gitároznánk, Ash dobolna, te pedig zongoráznál.-világosított fel Luke.
-Jó. Gyertek.-vettem én hogy mit akarnak. A szobámban 4 hangszer volt, bár mi öten voltunk, Mikeynak volt egy-két gitárja, szóval valószínű, hogy kölcsön akarják kérni.
3 szempár szegeződött rám. Mikey nyugodtan kortolygatta a ... Kávémat.
-Nem nálam akartok játszani?-kérdeztem.
-Jah de. Csak egyszer Luke-nak volt egy csaja, akinek volt ugyanígy hangszere... Csak nem tudott rajta játszani. Egyszer mondtuk neki, hogy Jöjjön velünk énekelni meg hangszereleni, ha van ilyen szó, erre ő meg nézett mintha most látna meg először egy híres divatnagazint.
-Kösz Cal, hogy felfeded életem nagy titkait.-dob Luke egy párnát Calnak.
-Hát tessék. Én tudok minden hangszeren játszani ami a szobámban van.
Végülis feljöttek. Úgy döntöttünk, hogy a The Vamps-től a Somebody To You-t játszuk el. Gyorsan kerestem kottát. Amíg a többiek hangoltak,addig begyakoroltam a darabot. Nem volt vészesen nehéz. Aztán összepróbáltuk néhányszor és eljátszottuk felvételre. A végére örjöngésbe törtünk.
-Nagyon jók vagytok ti ketten.-mondta Cal nekem és Mikeynak.
-Hát köszönjük.













3 megjegyzés:

Catherine ♡ írta...

Szia! Nagyon tetszik a történet.:) Kövit gyorsan:* :)

Kisfalusi Terike írta...

Köszi, és igyekszem a kövi résszel! :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.